17/06/2026 15:48

Koç Holding Onursal Başkanı Rahmi Koç Koronavirüs’e Yakalandı

Koç Holding A.Ş. Şeref Başkanı ve Yönetim Kurulu üyesi Rahmi Koç’un yeni tip koronavirüs testinin pozitif çıktığı açıklandı. Koç, Amerikan Hastanesi'nde tedavi altına alındı. Rahmi Koç, 9 Ekim tarihinde 90 yaşına girmişti.
 
Rahmi Koç hakkında Amerikan Hastanesi’nden yapılan açıklamada, “Koç Holding Şeref Başkanı Sayın Rahmi M. Koç 16 Ekim 2020 tarihinde hafif üst solunum yolu enfeksiyonu belirtileri ile Amerikan Hastanesi'ne başvurmuştur. Yapılan incelemede COVID-19 testi pozitif bulunmuştur. Kendisinin sağlık durumu iyi olup, hastanemizde tedbir amaçlı izlenmektedir.” denildi.

Kontrol Et

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Önemli kazançlar sağlayacağımız bir döneme giriyoruz

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Ticaret Bakanlığının destekleriyle Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) tarafından başkentte bir otelde …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir