18/06/2026 08:38

Fahrettin Koca’dan Sevindiren Haber: 3 Ay…

Sağlık Bakanı Fahrettin Koca, bugün de sağlık çalışanlarına yapılan ek ödeme süresinin pandemi nedeniyle uzatıldığını duyurdu.
 
Koca, sosyal medyadan yaptığı açıklamada şunları söyledi:
 
“Sağlık çalışanlarımıza yapılan ek ödeme süresi pandemi nedeniyle 3 ay daha uzatılmıştır. Canla başla verilen mücadelenin karşılığı elbette bu değil, biliyorum.”

Kontrol Et

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Önemli kazançlar sağlayacağımız bir döneme giriyoruz

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Cevdet Yılmaz, Ticaret Bakanlığının destekleriyle Türkiye Müteahhitler Birliği (TMB) tarafından başkentte bir otelde …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir