16/06/2026 19:53

O Şirket Çalışanlarına 1000 Euro Korona İkramiyesi Ödeyecek

Reuters’ın haberine göre Alman otomotiv devi Daimler, Alman çalışanlarına corona virüsü süreci boyunca yaşanılan ekonomik sıkıntıları için corona bonusu adı altında 1000 euro ekstra ödeme yapacak.
 
Grubun Personel Şefi Wilfried Porth yaptığı açıklamada, "Bu olağanüstü süre boyunca şirketimiz işgücümüzün esnekliğine ve istekliliğine her zaman güvenebilir." dedi.

160 bin çalışana verilecek

Mercedes-Benz markasının da sahibi olan Stuttgart merkezli otomobil üreticisi Daimler, Almanya’da yaklaşık 160 bin çalışanın prime hak kazandığını söyledi. Bu durumun asıl sebeplerinden biri çalışanların evden çalışıp, maske takmak gibi zorluklarla mücadele etmesinden kaynaklı olduğu da belirtildi.

Kontrol Et

Hürmüz Boğazı’nda gemi trafiğinin savaş öncesi seviyeye dönmesinin birkaç ay sürebileceği öngörülüyor

ABD-İran arasında varılan mutabakat sonrası Hürmüz Boğazı’nın gemi geçişlerine yeniden açılmasına ilişkin belirsizlik sürerken geçişlerin …

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir